דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קישוטי קירות לחדר ילדים 

מאת    [ 06/10/2011 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 2647 פעמים ]

 

קישוטי קירות לחדר ילדים

 

כאשר פונים לעצב חדר ילדים יש צורך בחשיבה מעמיקה על הסגנון הרצוי, בהתאם לצרכי ההורים והעדפותיו של הילד או הילדים, אם מדובר בחדר עבור יותר מילד אחד.

 

החלק החשוב ביותר בקנייה עבור חדר ילדים הוא הריהוט. הריהוט הכבד בחדר, הוא זה שתופס את רוב המרחב. כמו כן, יש שיקולים שונים הדורשים חשיבה כגון, הגודל הרצוי, החומרים ממנו עשוי הריהוט, סגנון העיצוב הספציפי, האווירה אותם רוצים להעניק לחדר והצבעים המרכזיים של החדר.

 

כאשר מדובר בסגנון העיצוב, ניתן למצוא היום בשוק את כל הסגנונות העולים בדמיונם של הצרכנים. יש עיצובי חדר ילדים על פי ספרי ילדים כגון, כיפה אדומה, סינדרלה וכדומה. סגנונות מסרטי ילדים, כגון, נימו, שרק וסרטי וולט דיסני. יש סגנונות מיוחדים עבור בנות, המעוצבים בסגנון פרובנס נסיכותי ומעניקים אווירה של ספר אגדות. עבור בנים ניתן למצוא סגנונות מיוחדים כגון רובוטריקים, שודדי יד, כדורגל, כדורסל, טניס, קראטה עוד.

 

קישוטי קירות

 

כדי להשלים את האווירה המיוחדת אותה מעוניינים ליצור ניתן למצוא היום אביזרים מיוחדים, מגוונים ומתוקים. במקומות רבים ניתן לקנות ריהוט קומפלט עבור חדר ילדים המשלב גם את האביזרים, לפי הזמנה אישית של הקונה. אך גם ניתן לקנות את האביזרים בנפרד.

 

לאחר בחירת הסגנון העיצובי וקניית הריהוט הכבד, המיטות והארונות, אפשר להשלים את האווירה באביזרים נלווים. חלק מרכזי באביזרי עיצוב חדר ילדים הוא קישוטי הקירות. ניתן למצוא מגוון רחב של קישוטי קירות. לדוגמא, תמונות מאוירות העשויות מבד קנבס ומסגרת מעץ, המותאמים ברכותם לעיצוב חדר ילדים, ציורים ואיורים צבעוניים לפי סגנון מסויים, או מדבקות שניתן להדביק ברחבי החדר, על המיטות ועל הארונות.

 

רעיונות נוספים הם, לוחות שעם מתוקים ומסוגננים עליהם ניתן לתלות את ציוריו של הילד או מערכת השעות הלימודית שלו, מדי גובה מאוירים המותאמים לילד, שלטים עבור דלתות חדר ילדים מקושטים וצבעוניים לפי התאמה אישית, ומנורות צבעוניים ואהילים מאוירים, המעניקים את האווירה המתאימה לחדר ילדים.

 

קישוטי קיר עבור חדר ילדים הם דבר חשוב להשלמת הסגנון העיצובי והאווירה הרצויה בחדר. לכל סגנון שנבחר ניתן למצוא את כל קישוטי הקירות המתאימים לו.

 

רהיטי גבעת ברנר מצטיינים באיכותם, הנובעת מההקפדה המירבית על רמת הגימור ומהשימוש בחומרים המובחרים ביותר בשוק.השירות שלנו הינו אחד ממרכיבי המצויינות של רהיטי גבעת ברנר ובא לידי ביטוי החל מהשלב בו הייעוץ המקצועי הניתן בתכנון הסלון, חדר השינה ,חדרי ילדים, ובהמשך בשלב ייצור רהיטים איכותיים ללא פשרות, הובלתם והרכבתם בבית הלקוח, ובסיומו של התהליך אתם נהנים מהאחריות רבת השנים שאנו מעניקים למוצרינו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב